30 Kasım 2010 Salı

İlk tartışma, dındın dındın dındın!!!

Tüm gelin adayları o berbat anın geleceğini bilerek yaşar. Bir gün kaynana ile birbirinize gireceğinizi bilirsiniz. Ama önemli olan o tartışmadan haklı çıkmak. Haklı olmak değil ama dikkat!

Sevgilinin evine gidip gelmeler sırasında muhakkak bir gün bir konuda çatışacaksınız. Bu konu kesinlikle çok spesifik olmayacaktır. Şahsınıza özel olmasını da beklemeyin. İlk çatışmada böyle bir konuyu seçmeyecek kadar profesyonel tartışmacıdır kaynana:) Örneğin benim konum siyasiydi... Haberleri izlerken kürt sorununa yönelik bir yorum yaptım, baktım sessizlik oldu, biraz daha açıkladım. Kendisi bununla ilgili başka bir yorum yaptı, ben de bir şey demeyip "hmmm" diye geçiştirdim. 10 dakika sonra "senin ne demek istediğini ben tam anlamadım, şöyle şöyle olsun diyor bunu mu savunuyorsun?" diye yüksek volümlü bir soru ile köşeye sıkıştırıldım dostlar. Bir şekilde yırttım ılımlı açıklamalar yaparak ama sinirler gerildi tabii.

Sizin tavrınızı anladığı nokta bu aslında. Tartışmada nasıl bir profil çiziyorsunuz. Benimki biraz liboş oldu sanki:( Önce söyleyeceğimi söyleyip sonra azcık kıvırdım. Siz kıvırmak zorunda kalmamak için o topa hiç girmeyin. "Ya ya dimi? Bence de" diyerek şimşekleri üstünüze çekmekten kurtulabilirsiniz. Bir başka yol da çirkefliğin dibine vurup düşüncenizi sonuna kadar savunmak... hahah yok artık:) bu iş olsun istiyorsanız bu alternatifi eliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder